7/18/2012

otthon, boldog pillanatok

Ezt a bejegyzést 2 héttel ezelőtt írtam, de mivel eléggé hektikus 2 hét áll mögöttem, csak most teszem közzé:


10,2 km ma reggel. ezek a kedvenc futásaim, amikor otthon vagyok a szüleimnél, és apukám eljön velem a határba futni. Ő persze biciklivel jön, de nem számít. Mivel itthon tombol a nyár, óriási hőség van, amit Berlin csak nagy ritkán lát, reggel fél 8-kor indultunk, és fél 9-re már újra otthon is voltunk. Aztán elővettem a mélyhűtőből az eperszezonban kifejezetten nekem lefagyasztott epret, és csináltam belőle egy eperturmixot.
Szeretem ezeket a rövid, de tartalmas és szeretettel teli itthon töltött napokat: rétest sütni anyukámmal, játszani az udvaron a kutyákkal, együtt uzsonnázni (kb 2 órával ebéd után) az öcsémmel és századszor is végighallgatni a mama gyerekkori történeteit...Ezek azok a dolgok, amiket a távolság még inkább fontossá tesz, amiket sokkal inkább tudok értékelni, mióta a hétköznapjaink egymástól 900 km távolságra  zajlanak.

No comments:

Post a Comment