7/24/2012

Eredmények, tervek

Úgy tűnik, programom első pontja hamarosan megvalósul. Szeptember környékén nagy eséllyel lesz egy állandó munkám :-D Szóval ha minden igaz, happiness project első pont: pipa!!!
Most 3 napom is szabad egymás után, és ezt az időt most egy kis rendszerezésre, pihenésre és feltöltődésre szánom. Múlt héten ismét beiratkoztam egy fitness klubba, ahol van szauna is végre, úgyhogy azt hiszem mindjárt el is megyek egy kicsit "melegedni". Iszonyatosan szeretek szaunázni, és nagyon jót is tesz a testemnek, úgyhogy heti 2-szer mindenképp el fogok járni mostantól. (Jó módszer a téli depresszió  megelőzésére is, amire amúgy hajlamos vagyok sajnos, illetve az voltam.) A tegnapi kimerítő 21,5 km-es futás után azt hiszem, egy kis lazulásnál többre ma nincs szükségem. Aztán holnap ismét irány a park.

Ja, amire jobban kell figyelnem: a kapcsolataim ápolása. Néha annyira koncentrálok az életem alakítására, és a párkapcsolatomra, hogy nem figyelek eléggé oda  a barátaimra és a családomra. Ami pedig nagyon fontos része a teljes egésznek

                                      (http://planetthrive.com/2009/04/living-a-holistic-life/)

Ezt az ábrát eredetileg Joshua Rosenthal Integrative Nutrition című könyvében találtam, és nagyon magával ragadott, mert annyira igaz. Csak úgy élhetünk teljes életet, ha mindenre odafigyelünk. Megehetjük a világ összes brokkoliját, vagy sportolhatunk heti 5-ször, ha egyébként nem figyelünk a szeretteinkre, vagy nap mint nap stresszel a munkánk.



No comments:

Post a Comment