8/22/2012

Hectic days


Mozgalmas, izgalmas és újdonságokkal teli 2 hét áll mögöttem. Olyannyira változatos időszak volt, hogy egyáltalán nem jutott időm bejegyzéseket írni, mert ugye összecsapni nem akartam.

Először is hazautaztam Magyarországra. A budapesti szeretteim meglátogatására most még a szokásosnál is kevesebb idő jutott sajnos, kevesebb mint két nap, de azért  1-2 órára szinte mindenkivel sikerült összefutnom. Ezektől a napoktól mindig nagyon sok szeretetet és energiát kapok. Nagyon nehezen viselném, ha nem tudnám megoldani, hogy legalább 2-3 havonta haza tudjak ugrani pár napra. Most pedig azért is különösen jó volt az időzítés, mert ugye éppen zajlott az olimpia, ahol ugyebár nagyon jól szerepeltünk, és nagyon jó volt érezni végre valamiféle MI érzést az egész országra vonatkozóan (nem pedig a politikai hovatartozásra). Előtte innen Berlinből elég bajosan tudtam csak követni az eseményeket, mert ugye tévénk nincs (illetve tévénk van, csak nem tudunk fogni semmilyen adótJ), a neten pedig valahogy nem sikerült beüzemelni az élő közvetítést. Budapesten pedig még az utcán is be tudtam kapcsolódni egy-két fontosabb meccsbe.
Kilátás a BKV hajóról


Természetesen nem maradt ki a Margit-szigeti futás sem; két kört lenyomtam, plusz az oda és a vissza út. Kb. 18 km-t futottam, és őszintén mondom: jól esett. Remélem, jó hatással van rám a budapesti levegő. Ez még jól jöhet október 7-én a maratonon :-D

Vásárcsarnok, Fővám tér (mindig betérek egy mákos rétesre :-)

Margit híd a Margit-szigetről. Ilyet látképpel élmény a futás. 

Ezután a nap után sajnos majdnem egy hetes  mélyrepülés kezdődött ami az egészséges életformát illeti: elutaztam a családommal Lengyelországba. Ez egy szervezetett buszos utazás volt, ahol természetesen reggel-este adott a menü, nap közben meg általában szendvicsen él az ember. Nem a legjobb étrend. Nagyon kedves volt a szüleimtől, hogy végig gondoskodtak a napközbeni táplálékról (direkt az én kedvemért, még gyümölcsöt is hoztak J), de azt hiszem, legközelebb inkább igyekszem gondoskodni saját magamról. Annyira másképpen táplálkozom a mindennapokban, hogy alig 1-2 napon belül éreztem a negatív változást: hiányzott a friss zöldség és gyümölcs, folyamatosan éhes voltam, evés után is, az arcbőröm úgy nézett ki, mint egy 15 évesé, stb.
Persze mindennek ellenére nagyon jó volt végre a családommal tölteni néhány élménydús napot! Bővebben erről egy következő posztban. 

PS: Elnézést a fotók minőségéért, mind telefonnal készült, és azt hiszem, még kísérleteznem kell a beállításokkal :-)

No comments:

Post a Comment